onsdag 31 mars 2010

Det är soligt och fint ute på alla vis, men det är kallt, jag tycker att jag fryser samma hur mycket kläder jag har.

Jag tror att kroppen är inställd nu att det ska vara 35 grader varmt och kunna gå i shorts.
Det var likadant när vi kom till Kamala det dröjde en månad innan kroppen blev van värmen.

Imorgon kväll kommer Carina o Fredrik med familj och hälsar på oss och stannar till lördag och då far vi till Härnösand och hälsar på Anette o Bosse.
På söndag ska vi se om Eva o Per är hemma.
Full fart alltså

1 kommentar:

  1. jag tycker att det är "varmt" nu. 5+ är ju helt otroligt svalt och skönt! man får tänka på att det kunde varit värre. var ju -30 för bara ett tag sedan.
    hoppas ni får en mysig påsk! jag och peter hade också velat komma till er och hälsa på men det känns lite onödigt ifall det skulle hända något.

    SvaraRadera