måndag 19 april 2010

Inställd besiktning

Jag ringde för nån vecka sedan och beställde en tid för besiktning av bilen för jag hade inte fått nån kallelse, (jag tyckte att jag borde ha fått någon).
Fick tid idag 11.20 helt okej.
Men fick fara hem igen för har man en 5 i slutsiffra så får man inte besikta förän i maj.
SNOPET.
Har man en 6 eller 4 te.x. får man komma två månader före eller efter, det är bra.
Ny tid den 3 maj.
Förklaringen var att det är ett callcenter som har tidsbokningen och tydligen så visste dom inte bättre om detta, annars så tycker jag att dom är duktiga.

Annars så går dagarna men det är alltid nånting som ska göras, som i morgon så kommer sotaren och gör en brandskyddskontroll och sedan är det lunch för pensionärerna på Måviken.

1 kommentar:

  1. Ha så trevligt på pensionärs lunchen! Har ni bestämt er ang. vårmässan?

    Anita och Roger kommer kanske hit till helgen, och Niklas också. Har ni inget för er kan ni väl också komma?

    Kram från lövkrattar Carina

    SvaraRadera