söndag 28 oktober 2012

En härlig dag








Man kan inte undvika att gå ut i det vackra vädret en sån här dag.
En liten promenad från Böle förbi kyrkan med dess fina kyrstallar och utefter vågsfjärden genom Vallen och sedan hem.
Det som är roligt också på dom här promenaderna särskilt när det är fint väder att man träffar så mycket människor och få höra både negativa och positiva nyheter.
Det värsta är när man får höra att så många i vår egen ålder är så sjuka och hur dom får kämpa.
Bilderna uppifrån och ner är:
Häckplantor som finns på Klockarvägen men jag vet inte vad dom heter men fin färg på bären.
Kyrkoruinen är alltid vacker
Kyrkstallarna är alltid fin, jag vet inte hur många gånger jag har fotat dessa.
Kolugn
Vem som rår om båten vet jag inte men det är dags att ta upp den
Och våran vackra  NORDINGRÅ KYRKA












2 kommentarer:

  1. Man kan njuta av solig söndag på olika sätt... Själv har jag nyss avslutat byte till vinterdäck på den tredje bilen.

    SvaraRadera
  2. Det är ju ändå en härlig söndag men på olika sätt.
    Det är ju idag du ska sjunga TAUBE! tror jag.
    Ikväll ska ju höga kusten gospel vara i kyrkan här, det brukar vi försöka att lyssna på.

    SvaraRadera