måndag 26 november 2012

2:a dagen


2:a dagen av 90 blev det regn hela dagen men varmt och skönt är ändå, inte blöt alls, det gäller att hålla sej undan.

Vi åkte vatten tankbil ner till stora vägen sen gick vi som vanligt till beachen, men vi badade inte lite för stora vågor.
Men DENGS restaurang fanns kvar med Suwan (Lars fru) som fanns överallt och servade.
Dom två översta bilderna är från DENGS. den andra är en god Thailändsk soppa. (jag älskar soppor helst Thai )

Nästa bild är Resort Sabina som två av våra vänner ska bo på när dom kommer hit jag tror Att det var (Sabina) det hette, kommentar önskas
Bilden därnäst är katten som vi har flyttat in hos riktigt fin tycker kattvänner, den ligger alltid ute på våran stol på altanen och vår granne Janic med Thailändsk sambo matar den,/(Alice heter katten)
Nästa bild är tunga regnmoln över Djungeln och när det regnar då regnar det mycket, ta en hink vatten och häll över er då blir det ungefär samma mängd.
Nu har vi ätit en god middag hemma på altanen ris och sötsur sås med PORK.
dessutom en god CHANG







1 kommentar:

  1. Hejsan hejsan! En bra dag har ni, bra att ni inte har för bra väder, ni kommer få det ändå framöver. Birgitta ser ut att må toppen, och jag kan tänka mig att det gör du Ingmar oxå. Här har det varit grått och små regnat idag. Sanna ville bjuda er på sin dansuppvisning på Norrdans- men hon får dansa för er då ni kommer hem. Kramar på er mina kära svärföräldrar, alla hälsar till er.

    SvaraRadera