fredag 30 november 2012

Tyvärr så är det inga bilder än som får plats på bloggen, jag har tagit bort ett 20-tal gamla bilder men det gick inte ändå. Jag håller på med att skapa en ny blogg men jag måste registrera den i Sverige så det kan ta några dar till.

Igår kväll så regnade det väldigt mycket det bara forsade vatten uppe från djungeln på dom små vägarna, jag kanske överdriver lite.

Idag så har det varit ett alldeles strålande väder, det blev först bad i polen som är helt underbar och sedan i havet där jag badade men birgitta tyckte att det var för stora vågor det är lätt att slå sej.

Det har också varit marknadsdag här och då måste man alltid handla så det blir fredagsmys hemma.
Vad säjs om nygrillade kycklingdelar jättegoda majskolvar med härligt goda Sushin (då säger ni hur kan man köpa sushin på en marknad i värmen) men det ska jag säga dom ligger i fina kyllådor där dom fyller på eftersom nåt godare får man leta efter.
Dessutom så finns det ju så goda frukter som man äter, dessutom så finns ju CHANG som man sköljer ner allt med.
Vin finns ju också gott om t.o.m. i fem liters dunkar men det känns nästan lite för varmt.

Och i morgon är en ny dag hoppas vi.
Hur har vi gjort oss förtjänt av att ha det så bra?

Bilder finns på facebook bara tills vidare

1 kommentar:

  1. Trevlig helg! Här blåser det mycket ikväll, men vi har inte fått någon utlovad snö - än...
    Riverboat Jazzband träffades i onsdags. Konstigt att vara en kvintett utan trombon, men vi höll igång efter bästa förmåga. Vi ses igen 17 dec. Dock inte med köttbullesmörgåsar...

    SvaraRadera