torsdag 23 september 2010

Höst

Höstarbete

Nu är allt skördearbete snart gjort och nu måste man förbereda jorden för nästa vår.
För det kommer väl en vår igen?
Jag har ändrat lite i pallsystemet får se om det blir bättre, det blir iallafall lättare att rensa för det är lite högre.

Ibland så rinner pengarna iväg en sån sak som att byta blinkrelä ska det behöva kosta över sexhundra kronor (Mekonomen). Jag såg sedan i biltema att ett relä kostade 45 kronor (mekonomen drygt 300kr). Sedan en ny torkare på min sida 150 spänn
och tanka fullt då blir det pengar. slut på klagovisan.

Idag så ska vi äta köttfärsfylld squash

Besök gärna min andra blogg som är enbart bilder från Nordingrå jag har bara några än men det blir fler alltefter.
ingedholm.blogspot.com




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar