tisdag 28 september 2010

Idag tisdag

Tänk vad tiden går fort, det är redan tisdag, sol och fint väder och vi får vara frisk.

Idag så var jag uppe med tuppen tyckte jag kl. sju en vardagmorgon. Är det verkligen nödvändigt? Det är så att jag har börjat med PRO-kören och vi skulle träffas Kl. halv tio och vi som spelar lite började en timme före. Är man pensionär så måste man utnyttja dagen.

Birgitta har ställt in alla pelargonior på altan så dom inte fryser, konstigt nog så är tomaterna fina än men det är väl för att vi har lite värme på där på natten.
Potatis finns än att äta ur landet, så det är härligt.
Tro om det var sista gången som jag klippte gräsmattan igår, hoppas det för jag rengjorde den och ställde den på vinterförvaring.
Gräsmattan ställde jag in i garaget, eller var det klipparen.

Alltid spännande när man ibland får kommentarer!!!!!!!!!

1 kommentar: