lördag 14 november 2009

Lördag i Kamala

Hej alla FÖLJARE!

Ska inte alla ni som följer bloggen (ni som inte har gjort det) kunna registrera er och bli följare av bloggen på riktigt så jag ser vilka som gör det.
Det är så kul när antalet följare växer.

Det var en liten vädjan härifrån ett lugnt och varmt Kamala.
För övrigt så har jag hittat en plats utanför sovrumsfönstret där jag kan köra internet, åtminstone så funkar det nu.

Idag har vi inte badat men vi gick en långpromenad som sträkte sej runt i Kamala och vi var också ner på den större marknaden som vi har här. Det finns mycket att handla där. Sedan gick vi via Buddatemplet efter stranpromenaden till Dengs där vi tog en öl. Sedan hem.
När vi kom hem så dukade vi fram Vatten melon härlig annanas äpple tomater gurka och tonic water. Smaskens.
Både Birgitta och jag har gått ner ett kilo var på den här tiden, det tycker vi är ganska bra.
Nu väntar vi bara på att klockan ska bli runt 20.00 så vi kan gå och äta.

Hade
Ingemar

1 kommentar:

  1. Melodikrysset är nu ifyllt och inskickat. Det hör till lördagsförmiddagsrutinerna att äta frukost och lösa krysset. Dessförinnan har jag promenerat en tur ute. Snöslask på marken.
    Strax far vi till Nordingrå en tur.
    Ha en fortsatt skön helg!
    Per

    SvaraRadera