måndag 16 november 2009

Skype Måndag 16 nov

Hej Bloggare!
Nu har jag helt plötsligt fått 11 st. följare, men jag vet inte vem en utav er är, jag har ju blivit pensionär så jag har kanske fått dåligt minne redan.
Det skulle vara trevligt att bli presenterad.

Iallafall så håller jag på att prova skype härifrån men det är ingen som svarat än, jag har bara Kenneths och Fredriks skypenr än men det är kanske flera av mina följare som har det, då kostar det ju ingenting att ringa ,dessutom så finns ju webkamera så man ser vem man pratar med .Trevligt.

Med önskan om en fortsatt trevlig dag från oss, från ett varmt KAMALA

2 kommentarer:

  1. Hej! Minnet är det nog inget fel på, vi är 2 pers som varit på Kamala 6 ggr tycker därför det är roligt att följa er blogg. Lite avundsjuk blir man allt på er. Hälsningar från ett grått & trist Sverige

    SvaraRadera
  2. hej Elseolsen!
    Kul att ni har hittat vår blogg.
    Vi bor om man far förbi Fantasi upp till restaurant Popeye ungefär 100 meter efter popeye så bor vi på höger sida, då kanske ni vet ungefär.
    Kom gärna med förslag och kommentarer till oss ,det våre vältrevligt.
    Hälsningar från
    Birgitta o Ingemar från ett just nu regnigt Kamala men varmt och skönt.

    SvaraRadera