måndag 5 oktober 2009

Kamala

Konstigt, ibland känns det som att det står stilla i huvudet. Tro om det är så för alla eller är det bara hos mej.Vi har tagit den andra sprutan av tre idag och den tredje tar vi när vi har kommit hem.
Alla frågar om vi har resfeber, det kanske vi har men hur känns det? Jag vet inte.
Vi har ätit köttkorv och pulverrotmos idag, är det fler än jag som tycker om det? Kommentar!
Nu väntar vi bara på telefon från Ö-vik vad dom säger om Birgittas ögon. vi får väl se om dom ringer i morgon. Annars allt lugnt.
När jag var ut nu ikväll då var det en stor fullmåne och det innebär för oss att vi sover lite sådär halvbra.
Det blev ju lite skrivit ikväll också, det kändes inte så lovande från början.
Ha En God natt!

Här ska vi bo i 5 månader.

1 kommentar:

  1. JAg älskar rotmos!! Fast jag har aldrig smakat pulverrotmos, faktiskt.... Men det måste ju onekligen vara smidigt, jämfört med att koka rötterna själv. Är det dessutom gott kanske man skulle prova nån gång...

    SvaraRadera