lördag 31 oktober 2009

Pa Dengs

3 kommentarer:

  1. Anna-Greta och vi sitter hos Edit och tittar på Er. Det verkar vara lite väl varmt för oss.
    Men vi förstår att ni trivs. Mormor Edit mår bra. Lennart, Margareta och lilla Hilma kommer till oss på middag i kväll.
    Må så gott.Kramar från alla genom Sigrid

    SvaraRadera
  2. Hej Svejs!
    Här är det stormvindar, riktigt ruggigt väder idag!
    Alla lampor tända det är så mörkt, nu blir det nog snart snö.....usch! Längtar tillbaka till det sköna landet långt borta där ni är!
    Jag ska snart iväg och jobba natt så nu ser jag inte ljuset på ett par dagar.
    I söndags hade vi tidningen Yippie på besök här och som gjorde en intervju med mig. På lördag kommer de tillbaka och då med en fotograf också som ska ta lite bilder. Jag ska bjuda hit en testgrupp som ska få prova på att spaa och samtidigt få de komma med på bild. Spännande va? Vi har bytt en backventil till jacuzzin och den stora poolen håller nu 29 grader. Håll tummarna att det ska funka nu!
    Jag har idag pratat med Mikaela och hon mår toppen, det är så skönt att höra att hon har det så bra! Skönt också att ni har det så bra!
    Kan du ta ett kort på en Pina Colada och fresta mig lite?
    Kramar från oss alla

    SvaraRadera
  3. Ska ändra på kommentarsnamnet till mitt eget nu!

    SvaraRadera