måndag 26 oktober 2009

Mandag

Hej bloggare!
Idag var vi till Patong forsta gangen 300 bath med en 9-sittsig bil ca:60 kr.
(Enkel)
Inget bad idag ,vad trakigt, men vi behovde en del saker.Vi har det fortfarande bra ,min forkylning den har nog gatt over alldeles Jag hade den innan vi akte, men Birgitta har blivit smittad( konstigt).

En del regn har vi ocksa haft, men bara pa natten och da blir det lite svalare.
Ungefar 30 grader pa kvallen. Skooont.
Ikvall sa har Birgitta atit Kycklin med casewnotter,(stavat pa thai)
och jag en soppa TOM JUM med stemedrice.Sa far det bli
GODNATT klockan ar nu 21:30 Thaitid
Bir Ing

1 kommentar:

  1. Hej på er!
    250 bath betalade vi när vi var där 2006/07 för en enkelresa till Patong, så det har inte stigit mycket! Gick ni på Jungceylon och handlade? Det var där dom hade fantastiska matbutiker!
    Nu kan ni gå in på youtube.com och söka på exotic spa härnösand så får ni se ett bildspel!
    Mässan är över och jag fick ihop ca. 130 mailadresser ca. 150 allt som allt! Jag är nöjd! Och det var jättekul!
    Idag ska jag köpa vinteroveraller till småbarnen, sen ska jag iväg och vaccinera mig!
    Hoppas mamma är piggare nu!
    Ta hand om er och fortsätt ha det så bra!
    Kramar från Carina & co.

    SvaraRadera