fredag 23 oktober 2009

Fredag och varmt

Hej alla!

Vi mar bra fastan vi inte har hort av oss pa lange.
Vi har ocksa flytta in i varat nya hus och jag tror nog att vi ska trivas dar.

Varmt och skont ar det och blir over ocksa.
Konstigt att skriva nar det fattas bokstaver,men det gar.
Mar alla bra darhemma och vad hander hos er,hor garna av er med mail ocksa.
ingemar.edholm@spray.se

Vi har haft en otrolig hjalp av Kent Ulander som bor har och kanner alla.
Vi har ocksa skrivit ett 5 manaders kontrakt pa huset.
Det star en dubbelsang i ett tomt sovrum och vantar pa nagon.
Nu ska vi ga in pa popeye och ata middag.
Bilder kommer sa smaningom.
Birgitta Ingemar

2 kommentarer:

  1. Hej på er!
    Kul att ni har installerat er i huset, jag förstår att ni trivs! Ser fram emot att få se lite bilder inifrån huset också!
    Alla mår bra här, Joakim o Hanna också för dom kom hem idag! Känns väldigt skönt att ha dom på hemmaplan!
    Idag har jag haft premiär som mässutställare!!!! Intresset har varit över förväntan, nästan hela tiden har jag haft folk framför min monter. Jag ska lägga ut bildspelet på youtube, meddelar er när det är gjort! Avslutade dagen med en föreläsning av Bert Karlsson (helt otroligt,fiffel o båg, hot o mutor)
    Nu ska vi se på Idol och koppla av!
    Imorgon är det dax igen för mässa! Svägerskan är till stor hjälp i montern!
    Kram från oss alla....hela stora familjen hälsar !

    SvaraRadera
  2. Hej fran mamma o pappa!
    Kul att det Verkar ha GATT så bra på mässan.
    Har bara badar vi och solar och ATER.
    Kramar till alla.

    SvaraRadera