torsdag 17 december 2009

Fredagsmys den 18 dec = fredagshopping

Vi måste gå till frisören både Birgitta och jag,vi hittade en lämplig nere på byn som vi provade.Fort gick det och billigt blev det 400 bath tillsammans (typ 80 svenska).
Birgitta handlade en väska och en top, jag köpte nya badbyxor och foppatofflor.
Sedan handlade vi en massa frukt på marknaden en del utan namn men det är spännande när man inte vet vad det är eller hur dom smakar.
Ikväll skall vi ut med ett nytt sällskap vi är sju st. men tre av dom känner vi inte än. Jag har beställt bord på Popeys kl 1900 ikväll.

Vad konstigt det känns, när två vänner som vi har kännt nu i fjorton dar helt plötsligt bara lämmnar oss och far hem.
Men jag är säker på att vi kommer att träffas igen, kanske här i Kamala eller någon annan plats. Vi får se!

Kolla på besöksräknaren, över 400 besökare på tre veckor det tror jag är ganska bra.

Tänk på:
YES, I CAN - YES, WE CAN!
Det kanske är något att tänka på.

1 kommentar: