fredag 4 december 2009

Fredagsmys den 4 dec.2009

Vi har nu träffat rätt så många trevliga människor här nere te.x så har vi hunnit läsa bara fem sidor i nån bok på stranden idag.Det är jätte positivt men tyvärr så har det varit bara såna som är här i 14 dagar sen far dom hem , men då träffar vi nya så är det varje dag. Vi har också träffat Else o Kurt som kom idag. Vi hann ta en fika tillsammans på stranden, sen ska vi träffas imorgon.Trevligt.

Grillad kyckling med majskolvar, mangooch nån annan frukt som vi inte vet namnet på just nu,och nån efterrätt som vi inte heller vet vad det heter. Men gott var det.
Och nu efter-efterrätten en gin och tonic.
Ha de bra alla som vi känner och inte känner där uppe i högan nord.

3 kommentarer:

  1. hej morfarn! jag ska skicka ett mail till dig där jag förklarar hur du får en besöksräknare på din blogg. jag är på jobbet nu men jag skriver mailet när jag kommer hem! har ingen aning om vad klockan är i thailand. ni ligger säkert och sover nu? åh vad jag saknar thailandmaten! fina bilder!

    SvaraRadera
  2. och tack för den fina kommentaren om bebisen på min blogg :) den värmde.

    SvaraRadera
  3. Fredagsmys i Nyadal: att se lottningen av fotbolls-VM inför Sydafrika 11 juni-11 juli.

    SvaraRadera