måndag 21 december 2009

idag har vi varit in på Big-C och shoppat lite. Birgitta köpte nya skor som hon ska ha nu i helgen , jag köpte också ett par skor. Köpte också små högtalare till datorn och en skarvsladd man måste ha så mycket grejer ibland och nya sängkläder.
Inget bad idag.
Så till sist vill vi önska
En riktig GOD JUL och ett GOTT NYTT ÅR
önskar vi alla barn, barnbarn, släkt och vänner
från Birgitta och Ingemar
från ett leende och soligt varmt Kamala

Om du tänker för länge på nästa steg kommer du att tillbringa livet på ett ben.
Yes-we can!

3 kommentarer:

  1. Härliga bilder och kloka ordspråk! Vi har nyss hämtat och skjutsat hem Mikaela och Peter från Midlanda! Känns jättebra att ha dem på hemmaplan igen.Mikaela har en supergullig liten mage!Tänk, där ligger mitt barnbarn och erat barnbarnsbarn!Helt otroligt!!!
    Idag har vi inhandlat lite (eller hela bilen full)med julklappar! Säljer massvis med presenkort, kul! Niklas och hans pojkar är här nu och det är trevligt. Niklas har idag bjudit på raggmunkar med kräftskjärtar,rom och rödlök eller så kunde man välja fläsk,smarrigt gott!
    Imorgon är det sista rycket på stan!
    Har ni bokat något julbord?
    Vi hörs på julafton! GOD JULKRAMAR FRÅN OSS!

    SvaraRadera
  2. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  3. Jag saknar er! och jag kan inte föreställa mig en julafton utan er. önskar att jag var med er!
    GODJUL!!/ Joakim!

    SvaraRadera